lördag 25 december 2010

Hur länge varar en förkylning?

Jag är förkyld. Det tillhör inte vanligheterna så jag har till och med glömt hur länge en förkylning varar. Hoppas på en vecka. För sen tänkte jag börja springa igen. Hajja att jag är rastlös efter det grymma passet jag sprang i onsdags.

Har börjat läsa Coltings nya bok "Den nakna hälsan". Jag och sambon råkade köpa den till varandra i julklapp. Det är kul hur filosofierna går hand i hand. Minimalistisk löpning och ursprunglig föda. Colting behandlar ju båda ämnena i nya boken. Han vet ju vad han snackar om liksom ;)

1 kommentar:

  1. Man brukar ju säga att man ska passa sig för fysisk aktivitet så länge man har ont i halsen eller t.ex hosta. Så, om du känner dig ansträngd i luftvägarna på något vis = träna inte.

    Lite snorig? Ja då ska det gå bra! bara det inte är för hårt!

    SvaraRadera