torsdag 30 december 2010

Tåträning

Jag och Fredrik tävlade om vem som kunde få i en bunt pennor snabbast i en skål.

Fredrik vann på 28 sekunder (med bästa foten) och jag tog hela 5 minuter på mig, och då fick jag inte ens i de två sista! :O Det är tydligt att jag måste träna mer på detta. Jag har verkligen ingen som helst gripförmåga.

Här har jag filmat mitt försök och Fredriks andra försök med hans sämsta fot. Det skiljde bara ca 10 sek mellan hans försök. Orättvist!

Fredrik:



Jag: Ni behöver inte titta på hela, det är väldigt trist :P

3 kommentarer:

  1. Hehe, hur många pennor. Världsrekordet är alltså just nu 4 minuter och 32 sekunder för 12 (?) pennor. Det ska jag försöka slå:) Perfekt nyårsövning på halvfyllan:D

    SvaraRadera
  2. Johan: Haha vems världsrekord är det?

    Lycka till! :)

    SvaraRadera
  3. Kuligt! Får återkomma när jag tränat lite :)

    Kan ju länka min "rörliga tå" video i alla fall ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=36KcGKAGSEw

    SvaraRadera