tisdag 16 november 2010

Fotstatus igen

Idag är tån blåare men den gör inte ont alls. Är lite stel men annars mår den helt OK :)

Hålfoten känner jag fortfarande av, det gör inte ont men det känns. Jag borde kanske ha kollat upp det men nu är det på väg bort så det känns inte lönt. För ca 1,5 år sedan fick jag ont på precis samma ställe efter en längre springtur, iklädd ett par Nike löparskor som är väldigt lika de jag hade när jag skadade foten nu senast. Så jag tror det hänger ihop med skorna. För jag har aldrig känt av något i FiveFingers eller andra skor.

Sist tog det några veckor för foten att läka, så jag förväntar mig inte att kunna springa under november.

2 kommentarer:

  1. Krya på dig! Men skynda igång långsamt så du inte förvärrar något som var på gång att läka!

    SvaraRadera
  2. Smith: Tack! :) Jag tar knappt några promenader som det är nu, bara lättare korta promenader isåfall.

    SvaraRadera