fredag 22 april 2011

Jayamen!

Uteliv i Linköping har börjat ta in fler modeller av FiveFingers och mitt öga drogs direkt till Jaya som är riktig ögongodis! Vi pratade med säljaren (som gick omkring i ett par svarta KSO) och VFF säljer som smör. Tidigare har de bara sålt Classic och KSO men nu hade de även Speed, Bikila och såklart Jaya. Egentligen var jag där för att prova ett par Classic att ha som sommarskor, men tyvärr hade de inga inne just nu. Däremot beställde jag ett par svarta i stl. 38 och de kommer nästa vecka.





Sen hittade jag världens snyggaste vätskebälte på InterSport. Men då jag redan har två stycken kändes det lite onödigt att köpa ett till. Synd!



Löpartishor kan man inte få för många av däremot så den här fina rosa från Adidas köpte jag.

1 kommentar:

  1. Intressant det här med nya idéer om skor, verkligen...

    Själv går jag uteslutande i MBT-dojor året runt sedan ca 5 år tillbaka. Speciellt bra fungerar de när jag är på buggkurs.

    MBT går bra att springa med också - men sådant är inget jag finner något nöje i. Däremot så tar jag mig en kvällspromenad om 1-1,5 timmar varje dag sedan mitten av 1970-talet - och då är MBT-dojorna perfekta - ej mer och ej mindre än så.

    GLAAAD PÅSK !

    önskar Josef

    SvaraRadera