måndag 24 januari 2011

iSpot från smartasaker.se

Smartasaker.se är en av mina favoritwebshoppar. Som namnet avslöjar har de massor av smarta saker till salu. Jag köpte en grej som gör att man kan låsa fast hjälmen på cykelsadeln till min mamma i födelsedagspresent förra året, och nu har jag hittat ett smart reflexband som heter iSpot.

Det ska synas bättre än en reflexväst och det är dessutom mycket billigare med sina 125 kr. Jag har funderat på att köpa en ny reflexväst då jag tyvärr inte hittar min från Craft som jag köpte 2009. Jag flyttade två gånger förra året så den försvann då. Nu funderar jag på att köpa ett sådant här reflexband istället.

Vad säger ni? Skulle iSpot vara något för er?

1 kommentar:

  1. Tack snälla du!
    Det är så himla kul när någon skriver fina saker om oss.
    Vi blir himla glada.
    /Åsa på SmartaSaker.se

    SvaraRadera