torsdag 10 mars 2011

Intervju med Corren

Corren ringde precis och ville göra en intervju med mig innan seedingsloppet i Mantorp den 19:e mars. Han frågade om jag var laddad och det är väl både och med den saken. Trist att benhinnorna bråkar men rent mentalt känner jag mig starkare än på väldigt länge. Att min övervikt nu nästan är borta (har ett BMI på 25,9) hjälper också till då jag blir lite snabbare för varje kilo som jag gått ner. Jag vill gå ner ytterligare 5-6 kg innan det är dags för den stora dagen - Göteborgsvarvet.

"Det är ju bara en mil" utbrast han lite skämtsamt. Det kan gå precis hur som helst, det beror på hur kinkig kroppen är. Har jag en dålig dag kan det gå åt skogen, men har jag en bra dag kan jag ta personbästa. Vi får se!

Vi bestämde att vi skulle ses ungefär en timme innan starten för seedningsloppet. Spännande! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar