fredag 17 september 2010

Snart 1/4 av tiden!

Jag kämpar på med omställningen. Snart är fyra veckor till ända. Den tiden känns mer som en vecka, för det är den senaste veckan som varit påfrestande. Det kanske tar tre månader till. Det gäller att dela upp tiden i delmål. Ungefär som jag gör när jag springer och det är tufft. "Nu har jag snart sprungit hälften, bara hälften kvar sen!" "Nu är det bara 2 km kvar.., 1 km kvar" "MÅL!!!".

Jag har klarat av 1/4 av tiden, och jag håller hela tiden en liten tumme för att det ska gå något snabbare :)

Jag kommer bli en starkare människa av det här och jag kommer vara väldigt stolt över mig själv när jag lyckats.

Annars tycker jag att den här bloggen är värt ett besök. Författaren löptränar på LCHF och har skrivit om vad han äter och lite om hur omställningen till fettdrift fungerade. Så klicka runt bland flikarna!

1 kommentar:

  1. Hejsan, jag tror inte att det kommer vara så råtungt fram tills det gått 4 månader, utan det bör bli enklare och enklare, men att man noterar en stor skillnad efter 4 - 6 månader.

    Håll i!

    SvaraRadera