tisdag 28 september 2010

Träningsvärk & XC-race

Jag får sällan träningsvärk. Kanske för att jag varit rätt bra på att inte låta det gå för lång tid mellan träningspassen? Men igår.. och idag. Träningsvärk så det heter duga! Framsida lår, baksida lår och vader. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag haft uppehåll i löpningen och inte sprungit så långt som jag gjorde i söndags sedan Midnattsloppet.

På lördag är det XC-race i Linkan, som Tjurruset i miniformat. Jag och sambon har årsdag så det passar oss perfekt att få kräla i diken tillsammans. Jag är lite osäker på distansen bara, 5 km är egentligen perfekt men 10 km känns mer hardcore. Vad hade ni valt?!



Ikväll ska vi iväg till Campushallen och träffa Fredrik Wandus. Min sambo ska utföra maxpulstest och mjölksyratest. Jag vill själv gärna göra ett maxpulstest men det får vänta ett tag.

2 kommentarer:

  1. 10 km. Bara öst och haft som enda mål att komma fram levande! Ser så grymt kul ut det där.

    SvaraRadera