tisdag 24 maj 2011

Saucony Grid Type A4

Sitter och letar runt lite efter lättviktsskor att komplettera med. I skogen har jag ju mina Inov-8 x-talon 212 som är helt grymma men på asfalt har jag tyvärr inga som jag tycker funkar bra. Jag köpte mina blå Inov-8 f-lite 230 för några månader sedan men tyvärr trivs jag inte alls med dem.

Just nu är jag lite inne på Saucony Grid Type A4 som jag sett många duktiga löpare ha på sig. Merrell Pace Glove kan också vara ett alternativ. Jag har testat dem på Naturkompaniet men de kändes inte helt övertygande då.



Jag tänkte besöka Löplabbet och Intersport på lunchen imorrn och se om de har Saucony-skon. Vill gärna provspringa dem!

Jag kan starkt rekommendera Runbloggers guide till minimalistiska löparskor. Där finns nog de flesta listade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar