måndag 28 februari 2011

Sammanfattning v.8

Den här veckan har blivit bra mängdmässigt. Jag har promenerat längre än vad jag brukar och tänker att det är bra med lågintensiv träning. Jag som annars brukar ge järnet med allt jag gör. Det har gjort mig lite gladare och lite friskare.

Träning vecka 8:
Antal pass: 9 st
Tid totalt: 408 min
Antal löppass: 1 st, totalt 3,6 km.

Jag har testat på långfärdsskridskor och konstaterat att det är svårare och mer smärtsamt än vad jag trodde.

I onsdags tränade jag Box 60 min med Theresa och det var väldigt kämpigt. Jag tog i allt vad jag förmådde och förbrände 677 kcal.

Olgor med Akele stod på schemat i torsdags och jag fick till en bra Olga. Normalt brukar jag springa 3 st, men kroppen protesterade och jag gjorde nog klokt i att lyssna på den. Benhinnorna har jag låtit vila sedan dess och jag kommer inte springa förrän ömheten är borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar