onsdag 13 oktober 2010

Newline Iconic Power Shirt

Newline gör riktigt snygga löparkläder, utan att vara för vräkiga. De har oftast bra passform. Det är dock svårt att få tag på Newline i Linköping. Märket säljs ingenstans. Jag köpte min vinterjacka från Newline för två år sedan på Stadium, och jag hoppas de kan få in lite löparkläder i år igen.

Jag gick på jakt efter en ny långärmad löpartröja på stan här om dagen. Men det var svårare än vad jag trodde. Stadium och InterSport har ruskigt dåligt utbud i den här staden, och Löplabbet är egentligen mitt enda alternativ. Men där hade de tröjor som antingen var för tunna eller för tjocka.

Så jag klickade in på maxpuls.se som jag vet säljer Newline och beställde den här tröjan. Gillar kragen och detaljerna på den. Hur den sitter återstår att se!

1 kommentar:

  1. Anonym: Tack för länken! :) Tyvärr går Höstmilen samma datum och jag är redan anmäld.

    SvaraRadera