onsdag 6 oktober 2010

Skoinvigningen uppflyttad!

Känner mig inte direkt kry. Känns som att jag har någon slags infektion i kroppen. Så jag kunde inte inviga mina fina skor idag.

Istället sysselsätter jag mig med lite jobb och härlig läsning! :) Köpte den här tidningen med tanke på terräng-specialen. Den specialen var dock tre sidor med mestadels bilder.

Men jag är pepp ändå! Finns det något som så effektivt tränar konditionen och benmusklerna som terränglöpning? Jag menar, det är ju ett äventyr och lite av en lek där det inte finns några gränser. Man hinner knappt tänka på att man blir trött. Ständig variation! Det är också väldigt bra för självkänslan att hålla till i skogen. Man jagar inte kilometertider på samma sätt som när man springer på asfalt. Prestationskraven försvinner och det handlar mer om att ha kul och ta sig fram! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar