torsdag 29 juli 2010

Shoes made for walking

Sedan springpasset i måndags har jag trevlig träningsvärk i vaderna. Oj så det drar! Känner man att benen behöver lite vila från springandet men ändå få bra motion kan man promenera. Det är precis vad jag har gjort idag.

Har promenerat sammanlagt i över två timmar, och det känns i ben och fötter. Ibland använder jag Cardio Trainer på min mobil för att mäta distanser då jag inte vill använda pulsklockan. Det kan vara rätt kul att se hur långt det verkligen är till och mellan olika platser. Cardio Trainer känner av om man stannar och autopausar, när man sedan är i rörelse igen sätter den igång.. automatiskt. En klockren applikation som varenda Android-ägare bör kika närmare på :-)

Jag tvättade dem förresten igår, fothandskarna alltså. De blev som nya. Krispvita detaljer återigen. Fresh!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar