fredag 27 augusti 2010

Din tåstrumpa!

Kroppen och orken känns inte helt hundra. Eftersom jag inte är ett fan av att tvinga sig till träning tar jag det piano den här veckan tills energin återfinner sig. Jag har perioden just nu också och det bidrar ju med sitt.

Medan jag alltså inte tränar passar jag på att maila Jonas Colting och leta efter tåstrumpor. Det finns på VFF-återförsäljarna men de med mellanhögt skaft verkar vara slut i min storlek överallt. På Ute Liv nere på stan säljer de tåstrumpor för whopping 175 kr paret. Undrar om det får vara värt det?

Annars kan man ju beställa ett par i regnbågens alla färger. Jag minns när sådana var "inne" på mellanstadiet. Då skulle man helst ha färgglada tåstrumpor med ditsydda små ansikten och kalufser på varje tå. Undrar om man kan få tag på sådana idag?

59 kr på roligaprylar.se

Använder du tåstrumpor?

4 kommentarer:

  1. apropå colting, det bästa med runners world måste nog vara jonas. han skriver de mest fantastiska pricksäkra krönikorna!!

    SvaraRadera
  2. Sara: Jag håller med! Gillade hans senaste krönika! :)

    SvaraRadera
  3. Jag har haft tåstrumpor i min fivefingers i vintras och det funkade finfint!

    SvaraRadera
  4. Halloj!

    Jag använder åxå Speed och har ett par strumpor som jag gillar jättemycket. Nackdelen är att de kostar ett par hundra riksdaler paret... Har du nåt bra tips på var jag kan få tag på billigare sockor?

    SvaraRadera