tisdag 24 augusti 2010

Bloggstatistik

Sedan jag startade den här bloggen fredagen den 2:e juli har jag skrivit 72 st inlägg (läs första inlägget här), haft 1526 besökare och fått 144st kommentarer. Den här kommentaren fick jag efter jag sprungit Midnattsloppet:

VFF for life! Provsprang för första gången i mitt liv både mina nyinköpta fivefingers, och att springa 5 km i ett sträck. Jag har tidigare ansett mej helt okapabel att springa, och efter 2 års trubbel med benhinneinflammation kändes det som sista chansen med VFF. För jag har liksom alltid tänkt på löprundorna med heldämpat att "jag känner mej inte smidig, det blir ju bara spänt och gör ont, jag skulle vilja vara barfota, men ändå inte".

Jag är så jävla impad av de här skorna, för andra gången i mitt liv har jag ont i VADERNA, och inte benhinnorna. Första gången var efter en barfotad strandjogg på semestern förra sommaren. =) Det gick att springa på asfalt, i bra fart, med ett leende på läpparna!

Gött jobbat, och kul att läsa lite om andra VFF-frälsta. Lycka till i framtiden!

// Maria
Det är underbart att läsa sånt här! :)

Tack ni som läser och skriver! Om ni har lust får ni gärna svara på frågan om du är tjej eller kille till höger. Om en vecka kommer det en ny fråga som ni gärna får svara på.

1 kommentar:

  1. Va kul att bli uppmärksammad på det där viset! Synd att jag skrev 5 km istället för 10 men du är klok och förstod ju ändå.

    Kommer absolut fortsätta följa din blogg!

    //Maria aka Dolly

    SvaraRadera