onsdag 25 augusti 2010

Tre andra böcker

Jag är en sucker för faktaböcker. Nästan det enda jag har i bokhyllan är faktaböcker av alla dess slag. Allt från kost, hälsa och träning (främst löpning) till tidskriftsdesign och typografi. Snart anländer tre nya böcker hem till mig:



Imorgon tänker Fredrik ge sig på lite backträning. Jag ska följa med och peppa honom, han har nämligen storslagna planer med sin VFF-löpning och jag vill stötta honom allt jag kan. Förmodligen kommer jag springa backe upp och backe ner jag med. Backträning må vara tufft, eller, det blir så tufft man gör det till och mentalt känns det bättre att ge sig på några backar än att ta den vanliga rundan som inte alls lockar just nu.

5 kommentarer:

  1. Skriv gärna en liten rad om springboken och LCHF-kokboken när Du har kikat i dem lite..

    Tack för boktips!

    SvaraRadera
  2. Born to Run är riktigt bra! Riktig inspirationskälla!

    SvaraRadera
  3. Born to run är underbar! Man vill bara springa när man läser den! Vad spännande med din barfotablogg. Här kommer jag att hitta mycket inspiration - tack :)

    SvaraRadera
  4. Projekt barfota: Ja det verkar så! En toppenbok :)

    Anna: Välkommen hit! :) Jag måste gå på Coltings föreläsning efter att ha läst om det både hos dig och Coyntha. Såg att han hade ett extrainsatt tillfälle i Sthlm 11 oktober.

    SvaraRadera